Haunted castle

ponedjeljak, 29.06.2009.

Trackman (2007)

Režiser: Igor Shavlak
Uloge: Dmitri Orlov, Svetlana Metkina, Aleksandr Vysokovsky, Yuliya Mikhailova
Ocjena: 2,3/5 zijev

Trailer

Poster:
ube.

SADRŽAJ: Radi se o ruskom hororu, originalnog naslova "Putevoy obkhodchik", koji je za potrebe američkog tržišta imenovan i kao "Trackman". Film odiše modernom atmosferom, a priča počinje susretom dvojice kriminalaca u McDonalds-u, koji se dogovaraju kako da opljačkaju banku. Radnja se prebacuje odmah na pljačku, ali kako su stvari pošle po zlu, pljačkaši bivaju primorani da uzmu troje taoca i da ih odvedu u podzemne tunele koji su nekada služili za promet metroom. Ubrzo, jedan od kriminalaca upoznaje gledateljstvo sa legendom o nekom mutantu kojeg su doktori doveli iz Černobila i koji je uspio preživjeti tu do današnjeg dana. Naravno, akteri filma ubrzo shvataju da u čitavoj priči itekako ima istine...

Photobucket

MIŠLJENJE O FILMU: DvD sam kupio na rasprodaji, nemajući pojma o kakvom je hororu riječ. Ubrzo sam spoznao da je riječ o ruskoj produkciji, tako da sam ostao razočaran, pošto nisam veliki ljubitelj filmova neengleskog govornog područja. I tako je filmić skupljao prašinu, dok me krajnja dosada nije natjerala da ga uzmem i pogledam. I šta reći... Pa, s obzirom da nisam imao nikakva očekivanja od filma, iznenadio me je pozitivno u tom smislu što je uspio da mi ublaži dosadu koliko toliko. Međutim da sam ga gledao u okolnostima u kojima sam imao više izbora, nisam siguran da li bih imao strpljenja da ga ogledam do kraja. Film je prolazan, međutim, od prve do zadnje minute je sve već viđena stvar. Ubistva su monotona, mogao bih reći čak i usputna, a ubica ostavlja gledaoca posve ravnodušnim. Veći dio filma se odvija u pljesnjivim, mračnim tunelima, tako da na tom polju ne mogu da dodam neke poene filmu. Gluma je, takođe, sasvim prosječna. Moram istaći nebulozno ponašanje ženskih protagonistica filma. Na početku filma, jedna neprestano histeriše, a druga glumi pribranu, da bi se oko sredine filma situacija posve obrnula. Kod prve odjedanput iščezavaju prilično iritantni napadi panike, i najedanput prelaze na ovu drugu.

Photobucket

- 20:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #