Haunted castle

petak, 10.07.2009.

A Nightmare on Elm Street 2: Freddy's Revenge (1985)

Režiser: Jack Sholder
Uloge: Mark Patton, Kim Myers, Robert Rusler, Clu Gulager, Robert Englund...
Ocjena: 2,8/5 zijev

Trailer

Poster:
Photobucket

SADRŽAJ:
Ubrzo nakon što se sa svojom porodicom doseli u kuću u kojoj je nekada živjela Nancy Thompson, Jesse Walsh počinje sanjati grozne noćne more koje uključuju izgorjelog čovjeka odjevenog u ofucani crveno-zeleni džemper sa rukavicom ukrašenom kandžama u obliku britvi. Njegova djevojka Lisa, pronalazi stari Nancyn dnevnik i otkriva priču o čovjeku iz noćnih mora koji ju je proganjao i ubijao njene prijatelje. Freddy Krueger zaposjeda tijelo i um Jesseja Walsha i ubrzo ljudi iz njegove okoline počinju pogibati. Da li će Lisa uspjeti da spasi svog dečka i jedanput zauvijek protjera Freddyja, saznaćete ako pogledate drugi nastavak filma "Strava u ulici brijestova".

Photobucket

MIŠLJENJE O FILMU:
Većinu toga što sam imao da kažem o ovom filmu, napisao u sam u recenziji prvog dijela. Drugi je manje više urađen na isti kalup, s tim da je jedina razlika u načinu ubijanja. Ovoga puta, Freddy ne napada žrtvu direktno u noćnoj mori, nego za to koristi Jesseja Walsha kao posrednika. Takođe, sada Freddy ima sposobnost da paralelno napada i u snu i na javi. Na mene lično, nastavak nije ostavio neki bogzna utisak jer sve ono što je bilo interesantno vidio sam u prvom dijelu, tako da je drugi nastavak sa tog aspekta monoton pa sam se relativno dosađivao dok sam ga gledao.

Photobucket

- 23:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #