Haunted castle

subota, 12.09.2009.

Plague town (2008)

Režiser: David Gregory
Uloge: Josslyn DeCrosta, Erica Rhodes, David Lombard, Lindsay Goranson, James Warke...
Ocjena: 3/5 pjeva

Trailer

Poster:
Photobucket

SADRŽAJ:
Žena se porađa kod kuće u prisustvu babice, muža i sveštenika. Prizor ne bi bio neobičan da sveštenik ne pokušava da ubije dijete tvrdeći da je to jedino ispravno, no otac novorođenčeta u zadnjem trenutku mijenja mišljenje i ubija sveštenika.
Radnja filma se prebacuje na porodicu koja je pošla na zajednički izlet s namjerom da se kćerke zbliže sa svojom budućom maćehom. Međutim, starija kćerka nije oduševljena pomajkom i stalno traži povod za konflikt, a njen dečko koji im se takođe prikačio, nimalo ne olakšava situaciju. Kada u povratku kući propuste autobus prinuđeni su potražiti najbliže naselje kako bi se snašli za prenoćište. Nailaze na napušteni automobil kraj ceste, i dok otac odlazi dalje putem da nađe pomoć, ostali ostaju kraj automobila. No, kako vrag ne da mira starijoj kćerki, ona skupa sa dečkom kreće očevim stopama. Prvi stanovnici koje susreću ponašaju se dosta čudno, ali ni blizu koliko lokalna djeca ispunjena sadističkim nagonima. Šest članova porodice, razbacani usred nedođije osuđeni su na milost i nemilost čudne djece koja su odlučna u namjeri da ih liše života.

Photobucket

MIŠLJENJE O FILMU:
Dvoumio sam se da li da pišem recenziju ovog filma ili ne, i ipak sam odlučio da to uradim. Razlog nedoumice je u tome što moram da priznam da nisam pohvatao sve konce u filmu. Pretpostavljam da je uzrok tome to što sam film započeo gledati oko pola tri noću pa mi je i sposobnost koncentracije, a i vida bila oslabljena. Ipak, mislim da priča ima i rupa u objašnjenjima pa tako da ne bih da pripisujem isključivo sebi nedostatke filma. Nisam primjetio da je u filmu igdje objašnjeno zašto se stanovništvo ponaša tako, i ko je lik misteriozne djevojke Rosemary (koja se nalazi na posteru). Evo baš dok ovo pišem, pročačkao sam malo po nekim mišljenjima na IMDb-u i izveo zaključak da ipak nije problem u umoru mojih receptora, nego da priča zaista ima rupe, i to ogromne. Što se tiče naziva filma, nisam uočio da on ima bilo kakve veze sa radnjom. Gluma je solidna iako su glumci anonimusi, a za jedan niskobudžetni film ima par solidnih scena poput one u kolibi. Ipak, i pored svih gore spomenutih nedostataka, konačno mišljenje o filmu mi je pozitivno; uspio me je okupirati tih sat i kusur vremena.

Photobucket

- 19:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #