Haunted castle

petak, 09.10.2009.

Haunted forest (2007)

Režiser: Mauro Borrelli
Uloge: Sevy Di Cione, Adam Green, Mark Hengst, Naomi Ueno, Jennifer Luree, Kiralee Hayashi...
Ocjena: 2,2/5 zijev

Trailer

Poster:
Photobucket

SADRŽAJ:
Vođen misterioznom prošlošću svog djeda, Sean skupa sa dvojicom prijatelja odlazi u šumu kako bi pronašao neobično stablo o kojem je čitao u knjizi koju je naslijedio od svojih predaka. U legendi se istovremeno spominje duh djevojke koja živi u šumi i obilježava svakog slijepog putnika, nakon čega on obolijeva i umire. Nakon što ujutro jedan od prijatelja nestane, ostala dvojica kreću u potragu za njim. Pri tome nailaze na djevojku čija se prijateljica takođe izgubila u šumi, pa se međusobno udružuju ne bi li ih pronašli. Istovremeno, u šumi se nalazi i poremećeni lovac koji je u službi djevojke duha, pa zbog toga lovi ljude kako bi ih žrtvovao njoj. Sean će se na putu otkrića legende suočiti sa razjarenim duhom Satinke, djevojke duha koja ga želi zarobiti u šumi jer ih vezuje zajednička prošlost.

Photobucket

MIŠLJENJE O FILMU:
Nakon što sam po koji put pretresao police videoteke u potrazi za dobrim naslovima, bio sam prinuđen da biram i naizgled ne baš privlačne filmove. I tako sam već krajnje očajan posegnuo za kutijom ovog filma, jer mi se činila kao najmanje zlo od svega ponuđenog. Odmah po startu filma bilo mi je jasno da se radi o niskobudžetnom hororu. Ali, ipak sam odlučio da mu pružim šansu, iako me je razočarala činjenica da na samom početku nema nijednog ženskog lika. S druge strane me je to i zainteresovalo jer nisam imao priliku gledati horore bez djevojaka. Međutim, kasnije se u radnju uključuju i dva ženska lika, od kojih na jednu ne bih prislonio ni bicikl. Film ima simpatičnu ideju, ali nedovoljno novca i mašte za realizaciju iste. Duh Satinke previše podsjeća na onu spodobu iz filma "Grudge", a specijalnih efekata slabo da i ima. Film je daleko od dobrog, ali s druge strane nemam srca da kažem ni da je totalno smeće jer ima neku svoju čar i svidjelo mi se nekoliko detalja koji odudaraju od klasičnog horor pristupa koji svakodnevno viđamo.

Photobucket

- 01:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #