Haunted castle

subota, 10.10.2009.

Drag me to hell (2009)

Režiser: Sam Raimi
Uloge: Alison Lohman, Justin Long, Lorna Raver, Dileep Rao, David Paymer, Adriana Barraza...
Ocjena: 4,4/5 yes

Trailer

Poster:
Photobucket

SADRŽAJ:
U Pasadeni, California, 1961., mladi meksički par odlazi kod medija Shaun San Dena-e skupa sa sinom, koji se ne osjeća dobro otkako je ukrao srebrnu ogrlicu iz ciganske kočije. Ali tokom seanse, demonske ruke odvlače dječaka u pakao. Četrdeset godina poslije, radnja se prebacuje na Christine Brown koja ima dobar posao u banci, sjajnog dečka i uz to još očekuje unapređenje u karijeri. Kada na zahtjev svog šefa odbije produžiti rok za otplatu hipoteke staroj ciganki, ova je počne preklinjati na koljenima, ali Christine da bi postigla unapređenje odbije da joj pomogne. Uvrijeđena i ponižena starica ju sačeka u podzemnoj garaži te ju napadne fizički i pri tome je prokune. Christine neplanirano odlazi te večeri kod proroka koji joj saopštava da je na nju bačena strašna kletva zbog koje će za tri dana završiti u paklu. Kada zle sile počnu davati nagovještaje nadolazeće strahote, Christine pokušava preduzeti sve mjere kako bi poništila kletvu.

Photobucket

MIŠLJENJE O FILMU:
"Drag me to hell" me je zainteresovao prije svega neobično visokom ocjenom na sajtu IMDb, što je zaista rijetkost za horor filmove snimljene u posljednjoj deceniji. Moram priznati da su mi očekivanja bila iznimno visoka jer su ga na svakom koraku hvalili, ali isto tako ću reći da ih je u velikoj mjeri i opravdao. Odavno sam se prestao trzati na scene iz horora, i zaista ne pamtim kada mi je neki bio strašan, tako da se po tome ni ovaj ne razlikuje ni najmanje od mora drugih. Čak naprotiv, i onim plašljivijim gledaocima ne bi bio mnogo strašan, jer imam dojam da se ovdje nije toliko ciljalo na izazivanje straha. Ono što je karakteristično za ovaj film je obilje gadnih scena, zbog kojih bi se vrlo lako moglo desiti da oni slabijeg želuca povrate. Nisam gadljiv inače, ali sam na nesreću baš večerao dok sam gledao film, i definitivno nisam mogao završiti obrok. Ubjedljivo jedan od gadnijih filmova koje sam gledao, po tom pitanju. Ono što je interesantno je da je film u neku ruku i komičan. Možda ja nisam normalan, ali sam se prilično ismijao, što pojedinim scenama, što reakcijama osoba u društvu dok su poskakivale uz pojedine scene filma. Film će možda biti i strašan ljudima koji ne gledaju toliko često horore, ali već uhodani ljubitelji horora neće se mnogo trzati. "Drag me to hell" je dosta originalan što očito potvrđuju i pozitivne kritike, a tematika će većini biti dosta dopadljiva. U glavnoj ulozi se pojavljuje ne baš tako poznata glumica Alison Lohman, a njenog dečka glumi Justin Long kojeg smo imali priliku gledati u oba nastavka horora "Jeepers creepers". U ulozi Sylvije Ganush pojavljuje se Lorna Raver poznata po epizodnim ulogama u popularnim serijama "Desperate housewives", "Malcom in the middle", "Bones" i drugima. Raven je za potrebe tumačenja lika morala da uči mađarski akcenat. Budžet filma od 30 miliona USD je i te kako opravdan dobrim efektima. Interesantno je i to da je priča napisana deset godina prije nego što je snimljen film. "Drag me to hell" je svakako film za pogledati (i opet napominjem, bez hrane) jer pruža 99 minuta dobre zabave.

Photobucket

- 01:08 - Komentari (6) - Isprintaj - #