Haunted castle

utorak, 17.11.2009.

The last resort (2009)

Režiser: Brandon Nutt
Uloge: America Olivo, Paulie Rojas, Marissa Tait, Sita Young, Arianne Zucker, Nick Ballard...
Ocjena: 3,0/5 pjeva

Trailer

Poster:
Photobucket

SADRŽAJ:
Kathleen (Marissa Tait), skupa sa svojim prijateljicama putuje u Mexico na posljednji ludi odmor prije vjenčanja koje je planira za par sedmica. Nakon cjelonoćnog partyjanja, Sophia (America Olivo) se odvaja od grupe i odlazi sa zgodnim mladićem Robom (Nick Bellard). Sutradan se ostatak ekipe odluči na obilazak krajolika, te unajme dvojicu muškaraca koji im obezbijede prijevoz kombijem. Međutim, kada ih odvezu usred pustinje i tamo ih opljačkaju i ostave, djevojke shvataju da je vrag odnio šalu. Jedini spas im je tvrđava okružena palmama, smještena u pustinjskoj goleti. I dok Sophia pokušava da pronađe svoje prijateljice, tajanstvena sila unutar tvrđave počinje da budi u djevojkama nagone koje su cijeli život potiskivale u sebe.

Photobucket

MIŠLJENJE O FILMU:
"The last resort" je horor sa jednom od najnižih ocjena na IMDb. Film traje jedva nešto više od sat vremena, i moram priznati da sam ostao iznenađen kako mi je brzo proletjelo vrijeme dok sam ga gledao. Iako je na IMDb popljuvan do maksimuma, moram priznati da sam ga ja odgledao sa priličnim užitkom i nije mi ni u jednom trenutku bio dosadan (osim vrlo kratkog uvoda). Da se razumijemo, film je trash, gluma osrednja, ali svejedno sam se dobro zabavio. Ono što je glavni problem ovog filma jeste sama priča, odnosno radnja koja je dosta nedorečena. Smatram da je osnovna zamisao filma dobra i da ima potencijala, međutim realizacija je definitivno zakazala. O čitavom fenomenu tvrđave i misterioznih zbivanja unutar nje, dobili smo neko traljavo objašnjenje koje nas uskraćuje za informacije kada je to zdanje nastalo i kako je sve krenulo po zlu, te objašnjenje cjelokupnog fenomena. Horor elementi su svedeni na minimum, te imamo svega par scena koji su u tom fazonu, dok ostatak filma može da prođe i kao neki deseti žanr. Strastvenim obožavaocima horora i onima sa dugim stažom gledanja filmova spomenutog žanra savjetujem da zaobiđu, a onima koji vole filmove sa ekipom mladih ljudi i osrednjom (pa možda čak i lošom pričom) preporučujem da pogledaju. Moj konačni utisak, uprkos vidljivim nedostacima filma, je ipak pozitivan.

Photobucket

- 00:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #