Haunted castle

ponedjeljak, 14.12.2009.

Eden lake (2008)

Režiser: James Watkins
Uloge: Kelly Reilly, Michael Fassbender, Tara Ellis, Jack O'Connell, Finn Atkins, Jumayn Hunter, Thomas Turgoose...
Ocjena: 3.9/5 yes

Trailer

Poster:
Photobucket

SADRŽAJ:
Steve odlučuje da priredi nezaboravan vikend svojoj zaručnici Jenny, te je odvodi u zabačeni park prirode kako bi proveli skupa vrijeme. Nakon što se raspakuju na obali obližnjeg jezera i otpočnu uživati u vikendu iz snova, njihovu idilu kvari skupina klinaca koji se pojavljuju na plaži, remeteći im mir glasnom muzikom i dovikivanjem. Zaručnici se ubrzo počinju osjećati nelagodno, te Steve odlazi upozoriti klince, ali bez velikog uspjeha. Naposlijetku grupa maloljetnih delikvenata odlazi, pozdravljajući ih nepristojnim gestama. Kada najzad pomisle da su ostali sami i da vikend ipak nije propao, Jenny i Steve shvataju da su klinci još uvijek tu, a kada se još jedanput suoče s njima, nesretan splet okolnosti uzrokuje nesreću, zbog koje dvoje zaručnika postaju lovina raspomamljene skupine vaspitno zapuštene djece.

Photobucket

MIŠLJENJE O FILMU:
Gledanje dotičnog filma mi je pošlo za rukom tek iz drugog pokušaja. Naime, prije par mjeseci sam podigao film u namjeri da ga odgledam, međutim prilično suhoparan i monoton uvod me je odbijao, te sam ubrzo ugasio dvd player. Kasnije sam nailazio na pozitivne kritike o filmu, pa sam se s čuđenjem pitao je li problem u meni ili u ljudima koji su ga toliko hvalili. Potom sam odlučio pogledati trailer na youtube-u, i nakon toga sam ostao prijatno iznenađen nadolazećim scenama u filmu. I tako sam donio odluku da pružim ovom filmu još jednu priliku. Početak je i ovaj put bio malo dosadan, a priča o dvoje zaručnika malo smorna, prije svega zato što nisam veliki ljubitelj horora u kojima se u ulozi žrtve pojavljuje dvoje-troje ljudi. Nekako mi je oduvijek bolje ležala ekipa koja se bori za preživljavanje. Ipak, obaj put sam bio odlučan u svojoj namjeri da do kraja izguram film, bez obzira da li mi se sviđao ili ne. Nakon prvih konflikata sa klincima, i onog ključnog film iznenada dobija na dinamici i do kraja ostaje interesantan i budi zanimaciju da odgledaš svaku scenu, a da se pri tome ne dosađuješ.
Gluma u filmu je mogu reći čak odlična. Glavna glumica i njen zaručnik su svoj dio posla odradili dobro, oslikavajući odnos ljudi koji se vole i spremni su žrtvovati se za ono drugo, na prilično slikovit način. Nagon za preživljavanjem i snalaženje u nepoznatom su takođe vrlo živopisni i realistični. Skupina raspomamljenih klinaca je perfektna i budi u gledaocu nevjerovatnu odvratnost i poriv da ih sve potamani. Upravo ono što je nevjerovatno u ovom filmu jeste njihova brutalnost i izopačenost dječijeg uma. Susrećemo se tu sa različitim profilima klinaca - od dominantnog vođe, pa do potlačenih članova bande koji iz straha sudjeluju u nepodopštinama. Dakle, sve od glume, pa do ambijenta je na sasvim pristojnom nivou.
Ono što me je mnogo zanimalo od polovine filma jeste završetak istoga, jer su pojedini događaji nagovještavali da kraj neće moći da bude u klasičnom stilu, i moram priznati da su to izveli odlično. U svakom slučaju, preporučujem film jer nosi snažne poruke, od kojih bih ja izdvojio samo jednu svima poznatu - Jabuka ne pada daleko od stabla. Ko pogleda film, znat će o čemu pričam.

Photobucket

- 12:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #